donderdag, juni 29, 2006

Jay-jay


Met het schokkende nieuws over de moord op de twee meisjes, is mijn favoriete prof van weleer terug uit de schaduw getreden. Mr. Jean-Jacques Cassiman, doctor in weet ik veel wat voor DNA-gerelateerde dingen.
Ik noem hem gewoon DNA-expert.
Ik herinner me nog goed mijn eerste kandidatuur, toen we les van hem kregen.
Deze meneer vroeg telkens een extra lange microfoonkabel, om zo een bereik te hebben tot op de laatste rij om vragen te stellen. De grapjas... Jawel, je was nergens veilig voor de vragen van Cassiman. Dit was uiteraard extreem grappig aangezien de gemiddelde psychologie- of pedagogiestudent absoluut geen kaas had gegeten van wetenschappen (ik vraag me nog steeds af waar ze dan wel kaas van hadden gegeten):
Wel jongedame, hoe noemt met trisomie 21 nog wel eens?
Euh euh, het symptoom van Brown?


Ik zou gewoon 'System of a Down' geantwoord hebben.


PS. het juiste antwoord is dus het syndroom van Down

Geen opmerkingen: