donderdag, juni 29, 2006

Beiej...

Deze morgen een nieuw record gevestigd op 'den toer langs Muizen en Rijmenam' ... Voor Esters geboorte deed ik iets meer dan een uur over de afstand van ongeveer 13 km.

Vanmorgen was het even anders: ik klokte af op 57:03 ... Wat is de reden van deze topprestatie??

Extra training ??? ... laat me niet lachen ! ... daar heeft een kersverse vader geen tijd voor !!

Het antwoord is vrij eenvoudig: sinds Esters geboorte drink ik terug bier! ... 4 weken ervoor was ik gestopt met bier. Dat heeft m'n lichaam danig verzwakt, het onmogelijk gemaakt om een degelijke sportprestatie te leveren. Sinds Esters geboorte drink ik terug bier en gaat het terug beter met mij. Ten bewijze mijn prestatie van vanochtend.

Nu nog uitvissen welk bier me tot nieuwe atletische hoogtepunten brengt. Er zijn 3 kandidaten: Maes uit blik (8 + 1 gratis), Duvel en Trippel van Westmalle. Eens de Godendrank geïdentificeerd moet de correcte hoeveelheid die tot een optimale prestatie leidt, worden bepaald. Ikzelf gok op 3 trippels aan de vooravond van het sportieve evenement. Dit zal de komende weken uiteraard op wetenschappelijk verantwoorde wijze worden onderzocht.

Geen opmerkingen: