zondag, april 16, 2006

Paasweekend ...

ah ... zonet een welverdiend verlengd paasweekend aan de Vlaamsche kust achter de rug ...

Mijn rockstand is geïnstalleerd geraakt en is voorlopig gevuld met de volgende gitaren:


* 1 Squier Telecaster (waarom heb ik die in Godsnaam ooit overgekocht voor 6000 ballen ???)

* 1 Godin LG

* 1 Celebrity Ovation


Ik heb nog plaats voor 2 gitaren ... ik zou m'n klassieke Aria die ondertussen wordt bespeeld door m'n broeder en de basgitaar van m'n andere broeder kunnen huisvesten maar dan zitten die gasten natuurlijk zonder instrument.

Ik denk dat ik zelf maar eens van leer zal trekken: een "epiphone achtig iets" en een "smalle semi-akoestische" zie ik nog wel zitten.

W, wat heb jij zoal staan ... naar ik vermoed een more impressive collection ?

Geen opmerkingen: