woensdag, april 12, 2006

Warrior Princess

Dankzij een serieus ijzertekort in mijn bloed is mijn conditie de laatste weken volledig naar de haaien. Hopelijk ben ik net op tijd in conditie om de 20 km uit te lopen (we'll see).
Voordeel: veel tijd om andere dingen te doen, zoals lezen.
En hier las ik dan een interessant artikeltje over de '10de planeet' van ons zonnestelsel: Xena.

Wat ik vooral grappig vind, is de naam: Xena.
Ik kan me al perfect inbeelden dat een groep geeks zit te brainstormen over een naam voor de planeet:
"What should we call it?"
"Whoa dude, it has to be a woman's name, almost all the other planets are male"
"Sweet..."
"How about 'Seven of Nine'?"
"No way, 'T Pol is hotter"
"Leia!!!"
"Okay, this isn't working"
...algemene stilte...
"So how'bout Xena?"
"Yeaaaaah, hot, mystical, strong,big ju...euh eyes, yeah big eyes."
"So Xena it is."

Ik had toch voor 'T Pol gekozen.

Geen opmerkingen: