zondag, juni 01, 2008

Pinkpop revisited ...

het zijn 3 trippels geworden ... die dringende proposal maak ik morgen wel ....

Adam van de Counting Crows zingt "a long december" en "Mister Jones"... hij zweet als een aars ... hij wordt dan ook een dagje ouder. ... begrijpelijk

Kewl toch: een band waarvan de leden zo op elkaar zijn ingespeeld ... tijdens menig jamsessie had ik dat gevoel soms ook ... al denk ik niet dat ik met "I like your fungus better" een volledige pinkpopweide had ingepakt ...

Daarna geven Max en Igor Cavalera stevig van hun aars ..... roots bloody roots baby .... yeah !!

Van RATM geen spoor .... hun optreden mag blijkbaar niet worden uitgezonden ... als alternatief bekijk ik hun optreden op Pinkpop in '93 ... ik was toen 16 .... maar Zack was ook nog maar een koorknaap ... bekijk de beelden zelf maar :)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik had het je toch gezegd !