woensdag, augustus 01, 2007

lopen ...

ah ... vanmorgen voor het eerst sinds m'n hoogstestage nog eens gaan lopen: 45 min interval (opeenvolgend 2 min aan hartlsag 158/min gevolgd door 2min aan 185/min) ... hoe kom je zo in godsnaam aan 45 minuten ?? ... het is mij ook een raadsel.

Er was niet veel veranderd rondom de Dijle ... of toch:

* mijn schenen doen ongelooflijk veel pijn omwille van het overdreven veel backwards runnen ... als daar maar geen scheenvliesontsteking van komt.

* Rudolf stond me niet als vanouds op te wachten ... naar de reden heb ik het raden: verhuisd? tenondergegaan aan een overdosis Jamaicawiet ... aarsmijten ???

In de wei waar hij vroeger stond, scheert op dit moment een juveniele buizerd rond ... je hoort hem al van een halve km ver lanen ... waarschijnlijk is hij net door z'n ouders alleen gelaten en staat hij nu in voor z'n eigen prakje ... in het geval van deze jonge opportunist platgereden katten doch ook muizen en kikkers ... ik wens hem veel succes. Vanavond ga ik hem eens met de verrekijker uitchecken.

Geen opmerkingen: