maandag, mei 21, 2007

20 ....

damn ... een blik op de kalender leert mij dat ik binnen de week de 20km van Brussel zal mogen lopen ... mijn beloftes van vorig jaar luidden:

* ik kom terug ... OK ... dat moet lukken
* niemand gaat mij op de laatste helling voorbij ... slik
* ik zou het gaarne doen in 1h30 ... slik bis

ik heb nl de laatste maanden enkel vetlopen gedaan ... gevolg: zet mij morgenvroeg om 6:00 nuchter aan de start en om 7:50 zien we mekaar weer, we stretchen wat, nemen een douche (mits toestemming vann m'n vrouw) en klaar is kees ... in de namiddag drinken we enkele Duvels op m'n terras en trachten de kiekens te vangen om spuitbusgewijs hun aarsen van mijten te ontdoen.

Een uur dertig is echter andere koek ... dat is knallen ... aan een hartlsag van minstens 180/min.

Gelukkig hou ik een joker achter de hand .... maar die ga ik niet aan jullie neus hangen ... koers is koers !!

Geen opmerkingen: