dinsdag, maart 20, 2007

Poll ....

puur uit interesse een poll onder de bloglezers in het bezit van een rijbewijs:

Sinds kort is onze straat afgesloten ... wegens wegenwerken: op 20 m van onze deur staan dranghekken met daarachter een grote gapende put ...

Onze straat is bijgevolg ook voorzien van een kleine nadarafsluiting aan het begin van de straat met daarop vermelding: "verboden richting, werken ...wegomleiding" ...

Toch dienen er dagelijks enkele tientallen wagens voor onze deur rechtsomkeer te maken ... om de 1 of andere reden die ik via deze poll wil achterhalen, negeren ze de verkeersborden en komen daarna tot de constatatie dat de straat werkelijk is afgesloten.

Vandaar de vraag: Wat denkt en doet U, indien U in het midden van de straat een nadarafsluiting ziet staan met daarop bovenvermelde niet mis te verstane woorden?

a) Ach dat is maar een suggestie ... zoals op restaurant ... om van goeie stuff te kunnen genieten, negeer je best suggesties. Ik waag het erop

b) Ach ... ik rij met een zware milieubelastende 4*4 ... zo diep kan die put niet zijn! ... Ik waag het erop

c) Wegomleidingen zijn voor jeanetten! ... Ik waag het erop

d) Oh my God!! ... wegomleiding ... best volgen ... die straat is waarschijnlijk afgesloten wegens wegwerkzaamheden en indien ik doorrij loop ik het risico in een enorme gapende put terecht te komen. Gelukkig dat ze hier een bord plaatsen!

Geen opmerkingen: