zondag, februari 25, 2007

Dubbel

Om de 11 jaar krijgt een mens 2x hetzelfde getal in zijn leeftijd (+99 niet meegerekend).
Bij mij is dat weer bijna zover.
Toen ik me de vorige editie probeerde te herinneren kwam ik niet verder dan 'praesisverkiezing', 'Keizersberg' en 'Torres'.
Ik ga verder geen moeite steken in het ophalen van deze herinneringen. Sommige dingen blijven beter in het duister :-)

Nu, ik hoop de huidige editie beter te onthouden.
Voor diegenen die ofwel geld teveel hebben, ofwel gewoon enorm fan zijn van mij, ofwel knettergek zijn (wat eigenlijk hetzelfde is als's vorige) geef ik hier reeds een verjaardagslijstje:

1. een Hiwatt DR103
2. een WEM 4x12 speaker cabinet
3. een T-Rex Replica
4. een Roger Mayer Voodoo Vibe
5. een EH Big Muff

Stop nu, ik wil niet te inhalig lijken.

Geen opmerkingen: