zondag, februari 25, 2007



Diesieplienie !!!

Vandaag zijn ze gearriveerd: de 3 nieuwe Watermaalse Baardkrielen ... helemaal uit fkn Hammont-Achel ...

Ik ben ze zelf niet gaan halen ... neen dat zou me algauw een voormiddag gekost hebben. Een symphatieke kollega uit het sneeuwzekere Peer moest toevallig in de buurt zijn en van het 1 kwam het ander. Danke PascalP!

Niet zonder trots stel ik jullie voor: een kwartel en witcitroenkwartel hennetje ...





en dan onze kwartel haan .... hij zal de komende weken met ijzeren hand het kiekenkot regeren ... discipline moet en zal er heersen !! Dit beest heeft X-factor mensen .... nu nog op zoek naar een krachtige alleszeggende naam ... Jasmin mag kiezen ... ikzelf opteer voor “Guy Smets” ... een dijk van een naam ... kort en bondig ... je weet metteen waar het op slaat: Guy Smets ... niets meer, maar zeker niets minder! ... Nu Jasmin nog overtuigen.



Voor de huidige bewoners was het even schrikken .... Duizendman, de schrikste schijter van heel Hever ging zelfs onmiddellijk in de aanval .... Waarschijnlijk zag ze haar zo op prijs gestelde maagdelijkheid aan haar ogen voorbijflitsen ... Guy Smets pareerde de aanval echter met glans en enkele luttele seconden later had hij alles terug onder controle... Bad luck girl .... eens gesettled zal Guy Smets op dagbasis de toer doen van z’n harem. Zo gaat dat immers in pluimveeland.

Grijsman ... de huidige leidster van de bende nam mij even apart: “Baas ... you gotta be kiddin’ ... kiekens uit Limburg ??? ... uit Hammont dan nog wel ... dat is het Kazachtstan van Limburg ... vraag maar aan uw medeblogger. Wij komen uit Wezembeek-Oppem, waar je 30 000 EUR mag neertelen per are bouwgrond. “ Ze heeft een punt maar ik blijf erbij: discipline zal er heersen deze zomer ... Guy Smets zal me hierbij een handje helpen.

Geen opmerkingen: