woensdag, januari 03, 2007

stok pt.2

Als volleerd Duitse Herder apporteer ik de mij toegeworpen stok.
Dingen die de meeste mensen niet van mij weten:

1. Ik ben in mijn leven al tweemaal bijna verdronken geweest. Eénmaal toen ik door het ijs op een vijver zakte, de andere keer toen mijn rubberbootje omgedraaid werd door een stel nitwits.

2. Ik ben allergisch voor kou. Dat heet koude urticaria naar 't schijnt.

3. Als snotaap had ik een crush op 'de rechtse van Luv' (te zien op de coverfoto van de single 'Trojan Horse'), een popformatie van eind jaren 70. Ik heb die single nog steeds in mijn bezit :-)

4. Tijdens de officiële première van 'She Good Fighter' maakte ik tijdens die film de opmerking dat ik hoopte dat die blonde (Dagmar Liekens) evenveel haar op haar foef had staan dan dat ze acteertalent had. Wist ik veel dat ze in de zetel voor mij zat! En aan haar reactie te zien was mijn hoop niet ijdel.

5. J&W was oorspronkelijk bedoeld om foto's van onze vrouwelijke collega's te posten. Wegens weinig medewerking van deze dames zijn we dan overgeschakeld op bonsai boompjes.

En ik ga die stok niet verder gooien sè. Ze zijn zooooo 2006 :-)

Geen opmerkingen: