dinsdag, januari 02, 2007

Stok:

Er heerst een nieuwe rage in blogland: “vertel 5 dingen over jezelf die niemand anders weet en vraag achteraf aan 5 andere bloggers om dit ook te doen”. Welke blogpipo heeft dit weer uitgevonden?!? Ik overweeg ernstig om de volgende blograge te ontketenen: “fotografeer uzelf naakt in een openbaar gebouw (de post, de tramhalte, het frietkot, ...), post het resultaat op uw blog en vraag 6 kollega-bloggers om hetzelfde te doen." Mits de nodige envelopes, tramkaartjes en frietzakken op discrete plaatsen, geen onmogelijke opdracht ...


Voila here we go:

1. Op 1 september 2001 heb ik naakt (op een paar zwarte Nikes na) de hoogste heuvel van Hastière beklommen. Goed voor een klim van 10 minuten en een hoogteverschil van 300 meter. Gellukig was het toen vrij warm voor de tijd van het jaar.

2. Toen ik een tiental jaar geleden 1 van de allereerste keren mocht stemmen, moesten er wel 3 of 4 brieven worden ingevuld. Op 1 ervan vond ik de Volkunie-lijst niet terug. Ik heb dan maar op het Vlaams Blok gestemd.

3. Zowel W als ik zijn indertijd bij de VRT als high potentials aangeworven, niet alleen omdat we er goed uitzagen maar ook om het ERP-project naar ongeziene hoogtes te voeren. In de praktijk waren we echter vooral bezig met pseudo-wetenschappelijke proefnemingen op de kudde meeltorren die in mijn kast gehuisvest waren.

4. Ik heb ooit na een fles citroenjenever op 1 van de ruigste gasten uit Tervuren zijn schoenen gekotst ... dank aan mijn vrienden om mij van wat ‘toekopmijnbakkes’ te vrijwaren.

5. Ik heb ooit een SAP BW-cursus gevolgd. Op mijn CV staat om carriere-technische redenen echter dat ik die week ziek was :)

Bon nu 5 nieuwe bloggers zoeken ... voorwaar geen makkelijke opdracht ... temeer daar ik een stok kreeg toegeworpen die reeds minstens 4 generaties meegaat en ons Vlaandrenland geen onuitputtelijke bloggersbron is.

Maar toch 5 bloggers:

W van www.JandW.be
Drashe van www.drashe.be
Brakke van www.drashe.be
M Cooltee van cooltee.blogspot.com
Scalle van scalle.blogspot.com

Geen opmerkingen: