woensdag, januari 10, 2007

AJ ....

Dit zat in m’n mailbox:

Lien(tje) Dupont en Briit (LL* willen je vriend worden op Facebox
Hallo,Je bent uitgenodigd door 2 vrienden bij Facebox, de jongerencommunity van meer dan 10 miljoen mensen in Europa.

lientje_88
Uitnodiging van Lien(tje) Dupont17 j. - vrouw - Oost-Vlaanderen (België)


PrOmiscuOu...
Uitnodiging van Briit (LL* 13 j. - vrouw - Antwerpen (België)



Eu .... WTF ?!? ... nu ook al Vlaamse SPAM ??

Goed ik zie 3 mogelijkheden waarom dit in m’n mailbox geraakt:

* Zowel Lien als Briit zijn fans van de JandW – blog (met reden overigens) en willen mijn vriend worden ... helaas voor hen is dat niet legaal !!!

* De federale recherche (afdeling pedofilie) wil alle kersverse dertigers screenen en checkt of ze toehappen op deze pedofiele uitnodiging ... mij zullen ze in elk geval niet liggen hebben !!

* Lien & Briit houden mij voor een andere (minderjarige) ‘dejerre’ ...

Bon mijn antwoord is kort maar krachtig:

“Beste juffrouwen, ik mag van de politie geen vriend worden van jullie ... en van mijn vrouw waarschijnlijk ook niet ...”

Geen opmerkingen: