woensdag, december 13, 2006

Mannen weten waarom

Ik heb zonet het summum van man-zijn bereikt.
Neen, ik heb geen beer met mijn blote handen gedood, of met mijn tong een kers verwijderd van tussen de billen van een met syfilis besmette prostituee.
Neen.
Ik ben er zonet in geslaagd om whisky met een alcoholpercentage van 59,6 te drinken.

Fear me, cos I am a god...

Alle gelul buiten beschouwing gelaten: de whisky in kwestie is Aberlough A'bunadh (spreek uit alsof je in de Lord Of The Rings meespeelt), en moet (voor de smaak) met water aangelengd worden (Highland Spring is het enige water wat hiervoor geschikt is), al heb ik hem uiteraard eerst puur geprobeerd.
De smaak? Fan-tas-tisch. Het is nu reeds mijn favoriet.
Nu stop ik want ik denk dat ik blind aan het worden ben...

Geen opmerkingen: