woensdag, september 20, 2006


noooooooooooooooo

Mevrouw, Mijnheer W.,
Ik heb de eer U mede te delen dat U aangewezen bent, om op zondag 8 oktober 2006 om 7.15 uur stipt, de bediening waar te nemen van bijzitter (of plaatsvervangend bijzitter) in het bureau nr.11, dat zetelt te Poelbosch Laarbeek.
Teneinde de vrijheid van de kiezer in zijn democratische keuze te verzekeren, is elke uiting van een politieke, filosofische of religieuze strekking door leden van de kiesbureaus verboden etc. etc.


Beste voorzitter, ik ben warempel erg vereerd dat ik zondagochtend om 7.15u in het Poelbos mag gaan zitten. Zitten kan ik namelijk zeer goed. Tijdens mijn beroepsactiviteiten probeer ik steeds zo goed mogelijk te zitten. Collega's merken ook steevast op: 'W., zoals jij zit, zo zit niemand.'
Reken dus op mijn fysieke aanwezigheid. Edoch, psychisch zal ik me nog steeds bevinden waar ik 30 minuten eerder nog over aan het dromen was. De vunzige details hiervan ga ik U besparen, maar naakt, zwoel, Uma Thurman en Lucy Liu zijn goede trefwoorden.
Ik merk op dat uitingen van politieke strekking verboden zijn. Aangezien al mijn kledij de kleuren rood, blauw, groen, bruin, geel en oranje bevatten, zal ik enkel gekleed in witte slip (of komt Dhr. Paul Marchal op in Jette?) verschijnen. Gelieve daarom de verwarming tijdig te activeren want zoals U ongetwijfeld weet, kan het frisjes zijn op dat uur van de dag.

De (plaatsvervangend) bijzitter,
W.

Geen opmerkingen: