dinsdag, september 12, 2006

Muziek …

Zo’n CD-lader in de wagen is een enorm gemak : je switcht in een oogwenk van Channel Zero naar de Wamblientjes over Polles Blackbird richting RHCP

Des morgens vertrekken Jasmin en ik steevast blijgemutst richting kinderopvang Bambino … onderweg kunnen we net 1 nummertje van de Wamblientjes luisteren … nadien schakel ik meestal over naar een ander œuvre …

Tijdens de ochtendlijke rit richting werkplek ben ik echter meestal zo in gedachten verzonken dat de muziek niet echt doordringt tot in de diepere regionen van m’n geest … bijgevolg laat ik vaak onbewust de Wamblientjes vrolijk verder kwelen … normaal gezien heb ik dit door na een liedje of 3 … doch vanmorgen echter was ik Mechelen-Noord al lang gepasseerd toen m’n hersenen het volgende signaal doorgaven : « hej gast, waar zijdde nu naar aan’t luisteren ??? Mieken houd U vast ?!? » …

Uit gemakzucht heb ik de CD gewoon verder beluisterd tot in Kontich oftewel tot « varen varen over de baren » … ondertussen verzonken in gedachten over de dingen des levens …. Leve de Wamblientjes !!

Ik heb er trouwens al langer last van, die verzonken gedachten 's morgens. Zo ben ik ooit bij F*rt*s L**se* in Groot-Bijgaarden aangekomen met Jasmin nog in de wagen. Zo ging ik 's zondagsmorgens ooit achter koffiekoeken en stond ik een kwartier later bij G4 in Erps-Kwerps :)

Geen opmerkingen: