woensdag, augustus 30, 2006

Uiteraard …

Graag breng ik even 2 mensen in de aandacht die binnenkort op één van de vele lijsten staan voor de gemeenteraadsverkiezingen.

De eerste is «Nonkel Guido » …. Guido Vandenbogaert voor de kenners. Lijsttrekker van de CD&V lijst in Lier … een Vlaamse grootstad. Hij is er reeds meerdere jaren schepen alsook voorzitter van de provincieraad A’pen. Dit jaar doet hij als lijsttrekker een gooi naar het burgemeesterschap.


De tweede is « An Poot » …. An is m’n nicht. Zij staat op de lijst van de CD&V in Mechelen … een andere Vlaamse grootstad. Zij is jong, ambitieus en op de koop toe mijn nicht !

Vooraleer te worden bestookt met allerlei vragen, beantwoord ik alvast de 3 voornaamste :

Moet U voor deze mensen stemmen ? …

Uiteraard … indien U tenminste in 1 van de twee bovenvermelde Vlaamse grootsteden woont … anders bent U belachelijk bezig !

Zijn deze mensen te vertrouwen ?

Uiteraard … Zij zijn beiden « J-certified ». Anders zou ik hen niet vermelden op deze kwaliteitsblog.

Komen zij op voor de foute partij ?

Uiteraard :)

*****addendum******

Men maakt er mij attent op dat het in beide gevallen over een CD&V - N/VA kartellijst gaat ... dus toch een beetje de goede partij! ... Leve de CD&V - N/VA !!!

*******************

Geen opmerkingen: