woensdag, augustus 30, 2006

otto ...

pfft ... dat was me weer het 1 en ander op autogebied:

De eerste keer dat ik in de gietende regen terug richting werkplek reed, was ik verscheidene keren weggeschoven ... nadere inspectie van m'n banden wees uit dat ze letterlijk 'tot op de draad' versleten waren: bye bye profiel ... de bruine draden in de rubber waren zichtbaar !!! De bandcentrale-kerel verzekerde mij dat het een kwestie van dagen was: tegen de vangrail schuiven of een klapband. Bon ... niets dat een splinternieuwe set banden niet kan verhelpen !!

Vanmorgen rij ik opnieuw richting werkplek ... buitentemperatuur van 13°C ... de auto een beetje aangedampt ... en hij trok langs geen kanten .... "vreemd"... denk ik , " dat hij zo fel reageert op de eerste koude".

Op de autostrade geraak ik, ondanks plankgas, niet boven de 110 km/h !! ... meerdere g*tv*rd*mm*s en kl*t**tt*s later bemerk ik de oorzaak: de voetmat zat dubbelgeplooid onder het gaspedaal :) ... ook dit euvel is ondertussen van de baan !!

Geen opmerkingen: