maandag, juli 10, 2006

WK ...

Het zit er weer op al was de finale voor mij persoonlijk erg telleurstellend:

ik ging er ten eerste van uit dat de match om 21.00 zou beginnen ... om 20.18 zet ik den TV al eens op en zie Mazeratti juichend weglopen ... 'leuk', denk ik, 'ze geven eerst een overzicht van het voortraject van beide finalisten' ... 'kan ik nog wat goals zien' ...

Niets was minder waar: op dat moment was de finale reeds 20 min bezig en had ik al 2 goals gemist ... DAMN !!!

Op de koop toe ben ik tijdens de pauze (prima entertainment Carl Huybrechts !!) in slaap gevallen. Om 23.36 werd ik wakker ... ik zag reclame op TV ... 'Oef ... net op tijd wakker voor de tweede helft', dacht ik ...

Opnieuw was niets was minder waar ... ik had een volledige 2e helft, 2 verlengingen en een penaltyreeks gedut ... naar het schijnt hebben de Italianen gewonnen. Ik zal het wel zien in het sportjaaroverzicht in december zeker?

Geen opmerkingen: