zondag, juli 09, 2006

Rawk

Eerst en vooral: een proficiat aan den Drashe, en al de anderen die afgestudeerd zijn.
De volgende 40 jaar ofzo mag je spenderen aan werken. Juij :-)
Ik herinner me nog heel erg goed mijn eerste loonbrief: 'WTF? Wie is RSZ en wat doet die met al dat geld?'
Na een aantal jaren heb je nog steeds niet door wie RSZ is, maar wel wat er met dat geld gebeurt:
Kate Ryan steunen :-)

Soit, ik wou eigenlijk klagen over het feit dat Rock Herk dit jaar samenvalt met Blues Peer.
Hoe onnozel is dat. Vroeger was Rock Herk hèt examenafsluitfestival wat steevast viel in het weekend na de examens (laatste weekend van juni of eerste van juli).
Ik zal dit jaar niet kunnen gaan. Spijtig, want nog meer dan Pukkelpop is Rock Herk het festival van de grote ontdekkingen.
Zo zijn daar al gepasseerd, voor hun doorbraak:
The Scabs, Fatal Flowers, The Neon Judgement, Buffalo Tom, Mercury Rev, Therapy?, Afghan Whigs, Senser and many others...
De beste herinneringen heb ik aan Belgian Asociality (Vijver-diven!!!), The Paranoiacs, Atari Teenage Riot (laat Mettalica op kneusjes lijken) en uiteraard de Afghan Whigs.

Maar ik zal er dit jaar niet zijn wegens blues-verplichtingen. Begint de ouderdom zijn parten te spelen?

Geen opmerkingen: