donderdag, juni 01, 2006

Duizendman ...

Dit is "Duizendman" ... m'n Duizendkleur Ukkelse Baardkriel ... Duizendman mag gerust bij de grootste schrikschijters onder de Belgische krielkippen gerekend worden. Van alles heeft dit krielhennetje schrik ... Ik wijt het aan een moeilijke jeugd gekoppeld aan frustratiegevoelens omdat we haar duizendman heten, terwijl ze overduidelijk een hennetje is.

Maar goed ... ik blijf de baas dus Duizendman it is !!



Duizendman heeft gisteren haar allereerste ei gelegd. M'n krieltjes leggen al geen grote eieren (zie foto) maar Duizendman spant toch wel de kroon (zie wederom foto) ... uit angst haar Cloaca te scheuren, legt ze eitjes die ik zonder veel moeite uit m'n eigen anus zou kunnen persen!









Wie de foto aandachtig bekijkt, zou kunnen denken dat ik tevens een kieken heb dat geld kakt ... hierin ben ik echter formeel: dit is niet het geval !

Geen opmerkingen: