dinsdag, april 18, 2006

BIG Brother ...

gisteren gezien in Big Brother: Men (ik veronderstel BB himself) heeft een 100-tal vogelspinnen losgelaten in het BB-huis.

Aangezien ik expert terzake ben, verdienen jullie hierover de nodige uitleg:

Het gaat 'm over de Grammostola Rosea (vroeger Grammostola Spatulata). Een Chileense vogelspin van om en bij de 7 cm. Waarom deze? ... Ze zijn veruit de goedkoopste (15 EUR/st), kunnen tegen een stootje en ze zijn niet meteen aggressief te noemen.

Ikzelf ben 14 jaar geleden gestart met zo'n rosea. 'De jakke' was echter niet te vertrouwen !!! Heeft me 1 keer bijna gebeten, is éénmaal ontsnapt en ik was blij dat ik hem des nachts niet ben tegengekomen.

Onverantwoord ? die beesten bij de BB-oelewappers steken ? ... bwa neen ... ik heb Lindsey Pfaff ooit 3 volwassen mannen vagans of rosea in haar muil weten steken. Hopelijk voor de bewoners zit 'De jakke' niet mee in het BB-huis.

Geen opmerkingen: