maandag, augustus 29, 2005

zondagsrijders ...

Gisteren weer tot 2* toe geconfronteerd met het begrip (3e leeftijd) zondagsrijder:

* Des morgens ga ik met Jasmin pistoleekens halen bij de bakker ... schuin tov de bakker begon een oudstrijdersreejunie (40-45) ...

Ik parkeer me reglementair op de parking en de wagen vol oudstrijders + ega's die voor me rijdt, ziet links van hem een parkingplaats die hij helaas net is voorbijgereden ... Wat doet die man?!? ... zet zich in achteruit en ramt m'n bolide ....

Zijn exacte woorden waren(verbolgen antwerps accent ... waarschijnlijk Hbkn): "stoadde gaaj hier al lank ... doarstraks stongde gaaj hier no ni zelle ?!? ". Waarschijnlijk ben je in A'pen niet in fout als de wagen waar je tegensjeest daar nog niet langer dan 5 min stond.


* Des namiddags rij ik naar Mechelen ... aan de lichten wordt het groen .. iedereen vertrekt maar na 3 meter wil de oude man voor mij zich toch vergewissen van het feit of het nu wel degelijk groen was: Jawel ... in achteruit ... Dat scheelde geen haar of ik had mijn bumper 2* kunnen laten oplappen op de kosten van de 3e leeftijd ... helaas rij ik met een bedrijfswagen en kwamen ze er met een "ekskuzeertje" vanaf ...

voila
J.

Geen opmerkingen: