donderdag, juli 07, 2005

ziek ...

Fuck ! ... lig thuis geveld met een ziekte ... waarschijnlijk te maken met het jachtige leven van de voorbije 3 weken: overdag G****4 en 's avonds schilderen en klussen geblazen in de nieuwe woonst te Hever. Op de koop toe weinig slaap vanwege het volgende topic


tanden ...

Ondertussen krijgt Jasmin ook een paar tanden boven in haar mond. Ze heeft er blijkbaar last van want alles ziet er vrij opgezwollen rood uit en ze jankt nu elke avond van 21:00 tot 00:30 ... dan valt ze doodmoe toch in slaap.

Dit doet me weer denken aan m'n grootvader Roger Poot (zoon van Cyriel Poot). Die kwam op een dag fier doch compleet groggy thuis van z'n werk: hij was na z'n werk bij een tandarts binnengesprongen en had AL Z'N TANDEN laten trekken. Op die manier kon hij zich een vals gebit laten steken. In die tijd een populaire vorm van body-modification.

Vuilnis ...

Donderdag vuildag ... terwijl ik dit zit te typen doen de mannen van de vuilkar buiten hun werk. Bij ons staan vandaag buiten:

1 witte vuilzak met restafval
1 blauwe vuilzak met PMD
1 grijze GFT-bak met groente-, fruit- en tuinafval.
1 gele papier-bak, propvol papier en karton
1 houten kist met lege glazen flessen en bokalen.

Mijn buurman (voisin de l'autre coté, die ik elke dag vriendelijk goeiedag zeg) pakt het iets anders aan: deze ingeweken Italiaanse vader van 4 kinderen zet elke week gemiddeld 18 vuilzakken buiten !!! ... vandaag zijn het er precies 19 !!!

Ik hoor het hem al zeggen: "Les sacs bleus ... c'est pour les PD's !!"

Geen opmerkingen: