donderdag, augustus 21, 2008

Als er gevaar dreigt ....

Blijf je altijd bloedkloedig ... meneer cactus was right ...

Voor de 2e maal in evenveel weken, ontsnapt de familie P. uit H. aan een gewisse dood ... in beide gevallen dankzij krachtdadig optreden van vader P.

Vorige vrijdag zaten we gezellig in de allereerste wagen die niet betrokken raakte in de kettingbotsing op de E-40. De 6 wagens die voor me reden, hadden minder geluk ...pffft ... ik heb niet eens hard moeten remmen ... de jeanetten !

Deze avond vatte m'n wok, gevuld met olijfolie vuur ... ik was gezellig Ester een boke met confituur aan het voederen toen ik eerst een flinke portie rook en daarna een even flinke portie vlammen in de keuken bemerkte ... ik denk dat de wok zo'n 15 minuten op stand 9 heeft zitten sudderen vooraleer vuur te vatten. Uiteraard bleef ik ook ditmaal kalm ... de wok staat bij het huisvuil. We zijn maar naar het fritkot gegaan ...

2 opmerkingen:

Rafke Magic zei

dude, you don't even know how jealous I am about that last sentence...

Anoniem zei

it's 'boelkloedig'