donderdag, januari 24, 2008

short term ...

aahhh .... ziek .... het begon gisteren allemaal op het toilet bij Pr*x*m*s .... Paulus de beerkabouter was er duidelijk langsgeweest:

Tijdens één mijner kaksessies, begon het WC water plotsklaps te broebelen ... een warmwaterbron van een Ijslandse geiser was er niets tegen. Vooraleer ik goed wist wat of hoe was het wassende water tot 1 cm onder de WC rand gestegen ...Tijd om mij uit de voeten te maken ... ik zette mijn sessie dan ook enkel verdiepingen hoger verder.

Tijdens de dag ging het van kwaad naar erger en 's avonds viel dan ook het verdict: griep ...

fuck !

Op de koop toe krijg ik vandaag het nieuws dat ik zondagnamiddag NIET naar het WK cyclocross zal kijken met m'n dochters .... hierover maandag meer !

2 opmerkingen:

Rafke Magic zei

hehe... heb dat eens meegemaakt in een poepchique hotel op Aruba... op m'n sandalekes nota bene
'k was ook rap "ritse" :-D

sovvie zei

en ook het urinoire analogon voor Paulus bestaat: onze Boris heeft het, in plaats van over Pipo de clown, altijd over Pipi de clown. Anoniemand uit onze vriendenkring wordt door ons soms ook wel eens de pipi clown genoemd. Maar dat is dan weer een heel ander verhaal...