vrijdag, april 20, 2007

Believe ... Succeed ...

daar draaide het gisteren allemaal om .... Cernum vierde z'n 5e levensjaar ... Voor deze gelegenheid werd de film 'To Walk Again' met in de hoofdrol Marc Herremans getoond, voorafgegaan en gevolgd door de nodige natjens en droogjens ...

point is: wie gelooft in eigen kunnen, zal er geraken. Al is die Marc Herremans soms niet echt representatief voor de gemiddelde Vlaming ... die gast is een beest!

Ik nam de gelegenheid te baat om op kleinere schaal de "Believe ... succeed" methode toe te passen: na 5 minuten film moest ik plots ongelooflijk pissen ... doch ik hield vol ... anderhalf uur lang ... de bevrijding achteraf was enorm!

Oesters hebben een kwalijke reputatie op darmfloragebied ... toch slaagde ik erin om een 30tal van die beesten naar binnen te spelen ... geloof in eigen kunnen heet dat !! En kijk: 1 dag later loop ik nog altijd rond ... met een puntgave stoelgang om U tegen te zeggen.

Soms moet je klein kunnen starten om later over te schakelen naar grootsere dingen.

Geen opmerkingen: