zondag, februari 18, 2007

Vala ....

onder het motto 'if it's on the internet it must be true' ....Wat ik al enkele dagen loop te verkondigen, staat nu op het internet ...

Een Cheetah is geen leeuw ... ook geen tijger .. een Cheetah is en uit de kluiten gewassen, hoge, magere kat.

Ken ik mensen met Cheeta's? ... JA
Ben ik hier voorstander van? .... pfft ... zolang men een beest goed verzorgt en zonder risico voor zijn omgeving houdt, moet alles kunnen.

BTW I: die gast uit het artikel verkoopt ook rode wouwen ... bekend van een post van een jaar of zo geleden.

BTW II: over gevaarlijke dieren gesproken ... amper een maand na het bite report van de heer Ezendam, is STR8 Edge gebeten door zijn pterinochilus usambara. Een beestje waar ik mij al die jaren - ondanks zijn populariteit - steeds van heb gedistantieerd.

Geen opmerkingen: