vrijdag, januari 19, 2007

Hij had een liedje ... maar het is gecensureerd ...

haha .. ene Robbe uit Aalst had een grappige persiflage gemaakt op onze nationale trots: "een tocht door het donker" van Thor ...

het ging als volgt: "tie tie tie tie tieten alhier ... te te te te tetten aldaar" :) .... humor !!

de VRT heeft hier echter een stokje voorgestoken en laat - als eigenaar van de originele song - geen seksueel getinte versie toe !!!

Als alternatief heeft Robbe dan maar een nieuw lieken gecomponeerd: "ik had een liedje, maar het is gecensureerd" ... wordt ongetwijfeld een hit!

losers !!! Ik ben beschaamd dat ik ooit bij jullie heb gewerkt .... lap ... moet ik weer mijn CV aanpassen en erop zetten dat ik tussen 2001 en 2003 ziek was. Net als ten tijde van die BW-cursus overigens.

Trouwens: het origineel werd met ons belastingsgeld gemaakt ... laat het volk dan ook beslissen of er een vunzige versie van mag worden uitgebracht !

Geen opmerkingen: