donderdag, november 23, 2006

Blind typen

The quick brown fox jumps easily over the fat and leazy dog ...

blindgetypt aan sneltempo en slechts 1 fout ... resultaat van 2 jaar typles op woensdagnamiddag ... ondertussen 18 jaar geleden.

Een kollega vertelde me hier dat hij er een éénmalige 4 uur durende ‘leer blind typen’- sessie had opzitten.

Ik heb hier zo m’n twijfels over ... hoe kan je nu leren blind typen op 4 uur ... na 4 uur kwamen wij indertijd niet verder dan kjf kjf dfkj dfkj kjf kjf dkj ....

Anyway ... hij vertelde mij dat voor 1 van de deelnemers het concept ‘blind typen’ een akelig ironisch staartje kreeg : hij had een oogziekte en zou binnen de 2 jaar blind worden. Alsnog zou ik hem de 2 jaar durende typles aanraden ipv die snelcursus van 4 uur.

Ik zoek ondertussen uit of je kan bloggen in Braille ...

Geen opmerkingen: