donderdag, oktober 26, 2006

Trianon III


Gisteren sta ik gewoontegetrouw aan te schuiven ... een grijze mercedes (kan het ook anders) Sprinter vindt hetgerechtvaardigd om de file voorbij te zoeven ...
Instinctief zet ik m'n richtingaanwijzer aan ... plotklaps bedenk ik mij dat ik niet langer met een breed voertuigop gang ben ... DAMN !!


De enorme Nissan 4*4 alleterreinwagen voor mij neemt echter z'n verantwoordelijkheid en verspert de Sprinter de weg ... Sprinterman rijdt vloekend achter de Nissan ... naast mij ...

Ik begrijp dat er vanaf nu een nieuwe taak op m'nschouders rust: ik moet nu beletten dat de Sprinter opnieuw kan invoegen door de ruimte tussen de Sprinter , Nissan en mezelf zo klein mogelijk te houden. Als alle filerijders dit doen, mag Sprinterman nog enkele uren kamperen op de Trianon ... haha ... rampspoed weze zijn deel !!!


Ik kwijt me zo goed mogelijk van m'n nieuwe taak ... de Sprinter wil invoegen maar kan niet: ik rij immers geconcentreerd in de weg ... nauwlettend de ruimte tussen de 3 protagonisten van vandaag in het oog houdend.


De Sprinter heeft onze snode plannen door en besluit niet langer aan te dringen ... hij gaat trager rijden om z'n geluk achter mij in de file te beproeven ...de 2 auto's achter mij weten de Sprinter eveneens toegang te beletten ... de volgende filerijder capituleert en laat de Sprinter invoegen ...


Morgen proberen we het opnieuw Sprinter ... U weze gewaarschuwd !!

Geen opmerkingen: