vrijdag, september 15, 2006

BLOGS ...

Vanop het internet:

Er wordt veel gesproken over het belang van weblogs voor bedrijven, maar uit een onderzoek blijkt dat zowat veertig procent van de Amerikaanse bedrijfsleiders nog nooit een blog over zijn eigen bedrijf heeft gelezen. Bovendien weet amper dertig procent wat een blog eigenlijk is. Uit de studie van het onderzoeksbureau Makovsky onder topmanagers van bedrijven uit de Fortune 1.000 bleek dat 21 procent van de managers minstens één keer per week een blog lezen. Nog eens 15 procent zei één keer per maand een blog te lezen en 23 % had het daarbij over één keer per jaar. Bovendien werd uit het onderzoek ook duidelijk dat de bedrijfsleiders heel weinig belang hechten aan de inhoud van de weblogs bij het bepalen van een strategie. Amper 3 procent beschouwt blogs als een heel geloofwaardige bron, terwijl 45 procent hen als gewoon geloofwaardig bestempelt. Maar 19 procent vond blogs slechts matig geloofwaardig en 28 procent zelfs als helemaal niet geloofwaardig.

Bron: Managing21

Bwa ik blog dan wel niet over m'n bedrijf maar ben toch goed bezig !!!

Geen opmerkingen: