dinsdag, augustus 22, 2006

Music ...

Een getrouwde jonge vader kan uiteraard geen festivals afschuimen ... de alternatieven zijn " concerten dromen" maar dat is al sinds Esters geboorte geleden en "naar Jim of MTV kijken".

Vandaag opnieuw de UDS aan het werk gezien: Fast lane is een zeer stevig nummer mannen, maar ik steek morgen toch gewoon jullie ijzersterke "mental floss for the globe" in m'n CD speler ... live hoef ik jullie de komende jaren niet meer te zien.

Hetzelfde geldt voor Ice_T (zo'n underscore staat moderner dan een dash) en de gasten van BodyMFcount ... hoewel ik geen behoefte meer heb om die CD's te horen :)

Verder nog de volgende kip-en-het-ei bedenking over menig bandlid dat op pakweg Rock W, Pukkelpop te bewonderen viel: Wat was er bij jullie eerst: de ruige rock-looks of de muziek ??? en kan het 1 zoner het ander ???

Ik haal morgen in elk geval m'n Ovation en mondharmonica van stal ... 1 van m'n laaste exploten heette "I like your fungus better" .... dat kan vele beter J. !!! Songs als "de d'ardennen" horen ook definitief tot het verleden ... Vanaf morgen begin ik opnieuw te schrijven ... zien wat ervan wordt ... Jasmin en Ester zijn per default fan !!

Geen opmerkingen: