maandag, mei 22, 2006

Broekzele ...

Voila ... gisteren de laatste training voor "de 20": een uurtje gelopen ...

Ik ben benieuwd naar m'n tijd zondag ... sinds ik ben gestopt met sjotten vanwege de beroemde "peroneus-blessure", heb ik mezelf voorgenomen om nooit nog te trainen "tegen de klok". Ik weet maw niet wat ik momenteel waard ben ...

In men voetbalglorietijd was ik goed voor 15km/u ... vertaald in 20 km: 1h 20.

2 jaar geleden was ik (om oa 12 kg af te vallen) in maart intensief beginnen trainen en was ik in juni goed voor 1h11 op de 16 km van Tervuren ... vertaald in 20 km: 1h 30.

Wat het zondag zal worden: stiekem (alhoewel het nu niet meer stiekem is) hoop ik terug op 1h 30. Al is dat wel hoog gemikt vrees ik ... maar we zien wel waar we uitkomen.

Het enige dat ik met zekerheid kan zeggen, is dat ik momenteel de Coopertest loop in exact 12 minuten !!! ... toch niet slecht :)

Geen opmerkingen: