maandag, mei 15, 2006

Achillea millefolium ...

Gisteren na twee weken inactiviteit op sportgebied (luiheid in het algemeen & geen tijd vormen de oorzaak) enkele interessante vaststellingen gedaan:

* de natuur verandert ongelooflijk in 2 weken tijd ... Waar de Dijle enkele weken terug duidelijk zichtbaar was vanop het jaagpad, heeft een oerwoud aan "Duizendblad" een groenwit scherm gevormd dat me het zicht op de Dijle ontneemt. Het feit dat ik slechts 167.5 cm meet, zal er ook wel iets mee te maken hebben.

* 1 van de bruggen over de Dijle was onderbroken ... ipv de geplande 10 km heb ik er gisteren 16 moeten lopen ... stijfheid en spierpijn zijn mijn deel vandaag ...

* Binnen 2 weken vinden de 20 km van Brussel plaats ... ik zal nog serieus "mijn tenen mogen uitkuisen" om een goed figuur te slaan tussen de 25000 getrainde atleten die aldaar aan de start zullen verschijnen ... maar goed, ik heb nog 1 week om te trainen ... de laatste week train ik zowiezo niet.

Geen opmerkingen: