woensdag, februari 01, 2006

Waxen ...

Zonet enkele sneeuwplanken en wat ski's gewaxed en geslepen ... ik verwed er m'n rechterhand op dat 70% van de Belgische sneeuwtoeristen niet merkt of z'n ski's al dan niet gewaxed zijn.

Een ander overroepen fenomeen zijn de carving-ski's ... geef mij 100 Sneeuwbelgen, ik verwed er mijn andere hand op dat er geen 5 deftig kunnen carven of tenminste hun carves gebruiken waarvoor ze dienen !!!

Wat mij betreft zijn carves een duur excuus om niet gesloten parallel te hoeven skiën !! Watjes !!!

Volgende week zelf gaan skiën ... gesloten parallel uiteraard ... en op de snelle brede stukken carven geblazen.

Ik ski zelf in de zgn "Jezus-stijl" ... niet dat Jezus ooit op latten heeft gestaan. Maar moest hij ooit geskied hebben, dan had hij dat zeker in mijn onnavolgbare stijl gedaan ... desnoods op zijn sandalen.

Geen opmerkingen: