zondag, december 25, 2005

kerstsfeer ....

Na een korte nacht (Jasmin was er om 6:20 reeds) begaf ik mij vanmorgen met een "houten-kopgevoel" richting bakker.

Toen ik uit m'n wagen stapte, kwam er een nieuwe Belg - met doodsangst in de ogen -op me afgelopen ... achtervolgd door 2 andere nieuwe Belgen.

"Monsieur ... aide moi !!! " riep hij ... aangezien in het Vlaamse landsdeel geen Frans pleeg te spreken, noch te begrijpen, gebaarde ik van kromme haas en ging de bakker binnen ...

Het achtervolgend tweetal had ondertussen de eerste bij de kraag gevat en begon hem op semi-professionele wijze in mekaar te timmeren ... de bakkerin die nog vrij lucide was, zorgde er snel voor dat alle deuren op slot waren ...

enkele minuten later was de afranseling voltooid en onze aggresors zetten hun weg verder ... ikzelf betaalde en ging beladen met pistolets en koffiekoeken huiswaarts ...

vrolijk kerstfeest

Geen opmerkingen: