zaterdag, augustus 20, 2005

weifuif II ...

De weergoden zijn de weifuif gunstig gezind ...

zonet even de sfeer gaan opsnuiven rond de weifuif ... Hever is veranderd in een soort mini-Werchter: overal politie, jongeren rijden en wandelen af en aan, overal verkeerd geparkeerde wagens ... omwonenden die hun voortuin en brievenbus trachten te beschermen tegen urine, faeces en spaafsel.

Ik moet zeggen: 't is vrij professioneel opgevat met echte DJ's en vrij openlucht: "Hever, put your hands up in the air ... let's make some fkn noizzzz" .

Heb niet de moeite gedaan om 5 EUR te betalen teneinde daadwerkelijk binnen de omheining te geraken. Morgen moet ik er vroeg uit om de kippen uit hun hok te laten en m'n gras af te doen ... mensen ik wordt oud !!

volgend jaar betaal ik 5 EUR en ga ik het beest uithangen op de weifuif 2006 !!! moge de weergoden me gunstig gezind zijn.

Geen opmerkingen: