maandag, juli 11, 2005

vakantie ...

Yes ... als fiere Vlaming maak ik deze week de brug tussen 11 juli en het weekend ... de rest van de week werk ik dus niet !!

Bonsaigedoe ...

Herrie op het anders zo rustige bonsaiforum ... volgens mij is het einde na 3 jaar in zicht!

ik citeer:

Klopt het dat :

- Kinboni al geantwoord had ?!
- Ezo, Fabian en Kinboni van het forum zijn gegooid, omdat ze dit door hadden ?!
- Er geheime gedeeltes op het forum zijn, waar de moderators mensen belachelijk maken ?!
- Alle PB's door Spyro worden gelezen ?
- Iedereen die hier maar iets van zegt, ook van het forum wordt gegooid ? Ik waarschijnlijk nu ook
- Hans geen moderator mee is en Darline wel ?
- Mijn mail zonder toelichting verplaatst en verwijderd wordt!?

Als dit zo is, zo een excuse richting de forum leden ZEER NOODZAKELIJK zijn !!


Als dat maar goed afloopt !?!

Geen opmerkingen: