donderdag, april 21, 2005

Murat ....

Daarstraks de Murat tegengekomen in de gang aan de drankautomataat van het AZ te Jette .. Met hem een klapken gedaan ... symphatieke gast eigenlijk ... ik citeer (voor het gemak vertaald):

Murat: "Ja jerre, ik ben misbegrepen he pajt ...."

J: "Allee gij"

Murat: "Ma ja jong ... eergisteren wou ik met ne copain een ludieke actie opzetten tegen het kappen van tropisch regenwoud ... wijlen in zo'n houthandel binnen om wa tropisch hout te halen om daarna symbolisch op te fikken ...."

J: "allee jong en die flikken schieten u gewoon door uwe kop ... de smeerlappen ... ik licht meteen Greenpeace in !!"

Murat: "vorig jaar tracht ik het illegaal copiƫren en downloaden van CD's op ludieke wijze aan te klagen .... ik sjoepte in de GB een paar CD's mee: want dat is wat copierders en downloaders doen: CD's pikken !!! ik wou de wereld nenkeer wakker schudden !!!"

J: "'t zijn lappen ..."

Murat: "Ja jerre da komt ervan als ge teveel sociaal geƫngageerd zijt ... denk maar aan mijn ludieke actie tegen de onveiligheid van de zwakste weggebruiker: de voetganger enkele jaren terug ... met nen rijkswachter op mijn voorruit reed ik toen door brussel..."

J: "Murat ... ge zijt nen held !! wa drinkte ?? ..."

Geen opmerkingen: