woensdag, mei 05, 2004


*
*

Marokkanen

Sinds die Nederlands-Marrokaanse film uit is, mag er blijkbaar weer gelachen worden met Marokkanen .... deze kans laat ik dan ook niet onbenut:


Terwijl ik vanmorgen in mijn auto geduldig voor het stoplicht
wachtte, kwam er een man naar mijn auto toegelopen.

Hij klopte op mijn raam en wenkte mij dat hij me iets wilde vragen.

Ik deed het raam een stukje open, waarop hij zei:

Hebt U het al op het nieuws gehoord!?!

Het MAROKKAANS voetbal-elftal is in Irak zojuist gegijzeld en ze
vragen 10 miljoen EURO losgeld. Als dit bedrag niet voor vanavond wordt betaald, worden alle spelers met benzine overgoten en levend in brand gestoken!"

"Sjeesus", zei ik.

"Ik ga daarom alle auto's langs om te collecteren.", zei de man.
Terwijl ik mijn portemonnee tevoorschijn haalde, vroeg ik hem hoeveel
men zo al gaf,
waarop hij antwoordde: "De meesten geven 5 liter."


Geen opmerkingen: