woensdag, mei 26, 2004


*
*

lap
Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Renault Mégane 1,9 DCI (120pk).
Ik rij van het werk naar huis, rustig op't gemakske, want naar het schijnt mag je met een nieuwe auto niet doorvlammen (why not???).
Soit, ik ben bijna thuis als in Anderlecht city aan een druk kruispunt een vrouw in mijn gat rijdt terwijl ik stil sta!!!!!! Crap! 35 km op de teller en al een accident!
Lang geleden dat ik nog zo gevloekt heb. Soit, ik zet me aan de kant om de schade op te nemen, en wil die vrouw aanspreken. Da mens panikeert blijkbaar en zoeft er vandoor. Nummerplaat niet gezien.
Kutbitch... Gelukkig is er geen enkele schade aan mijn auto (Mégane rules). Enkel mijn vertrouwen in negerinnen achter 't stuur is geschonden.

Wat ik dus wou zeggen: voetbal is veu janetten, Krav Maga is pas een sport.

1 opmerking:

dejerre zei

Negers en negerinnen achter het stuur is om problemen vragen !


Eyal and Mike, against a storming attack with a knife !
Howard and Robert in a teaching phase for a defense against a gun threat to the head !

KEWL !!!