maandag, mei 24, 2004


*
*

Film

Gisteren de film the pianist gezien ... raar hoe je tijdens die film voortdurend de drang hebt om naar buiten te stappen en de eerste Duitser die je tegenkomt zwaar op zijn bakkens te slaan ! ... Bij deze wens ik dan ook de "German-whacking day" in te voeren op Europees niveau : op deze dag is het geoorloofd om 1 Duitser naar willekeur (neem er gerust meer ... wie zal het controleren)zwaar op zijn gezicht te geven.

K3

Zat dit verlengd weekend aan de zee in een restaurant te eten ... de tafel naast ons werd zowaar bevolkt door die zwarte van K3 en haar vent ...

Toegegeven: Vroeger was het de blonde waar ik mijn vlees wel eens had willen insteken (vergeef mij dit taalgebruik maar mijn vrouw leest dit toch niet ... hoop ik) maar bij deze: die zwarte rules !!





Geen opmerkingen: