woensdag, februari 04, 2004


*
*

Damn I rule !

Man ! ... ik roel gewoon:

Mijn bidsprinkhanencocon hangt mooi in een speciaal ontworpen terrarium ... U herkent van links naar rechts de cocon (die caramelbol), een minimax luchtvochtigheidsmeter/termometer, wat klimop en wat Indische Wandelende takken ...

Sinds vorige week blijk in het bezit van een vrouwtje Megaphobema Mesomelas ... in Belgiƫ geen evidente spin ! ... Kristien is dolgelukkig


en op orchideeƫnvlak kondig ik mijn 2e bloeiende Dendrobium compactum aan alsook mijn eerste Ludicia Discolor ... een aardochidee !

*
*
Laatste Show

De makers van de laatste show hebben gisteren hopelijk voorgenomen om nooit nog veldritkampioen Kevin Pauwels naar de studio te roepen ... man ... een lege koekdoes met koning Boudewijn op de cover is interessanter en geeft meer feedback tijdens een interview !








Geen opmerkingen: