donderdag, september 04, 2003

surrealistisch

sollicitatiegesprek bij een groot bedrijf:

HR: dus wat doet u nu in SAP
ik: analyse, customizing, abap, opleiding, debugging enzo
HR: maar dus buiten dat kan je in SAP niets, je bent eigenlijk gewoon een eindgebruiker
ik: what?????
HR: wat is dat dan, customizing?
ik: ja joenge, SAP configureren he, parameters zetten
HR: parameters, wat is dat?
ik: tabellekes vullen!
HR: en programmeren kan je dat?
ik: heb ik toch al gezegd: ABAP!
HR: oh ja, inderdaad
HR: maar al de rest kan je niet
ik: welke rest?????
HR: ja, je kent alleen maar de schermen en de flow, dus niet wat er zich achter de schermen afspeelt
ik: huh? hoe kom je daarbij, ik ken elke tabel van HR, de meeste programma's, ge moogt mij om't even welk veld vragen, ik ken het! Ik ken zelfs de MIGO, de VA01 etc!
HR: ok, dan is't goed
ik: *omfg*, I need a beer
...waar gebeurd.
Als ze terugbellen weet ik niet of ik ga opnemen...

W.

Geen opmerkingen: