vrijdag, september 19, 2003

Flanders
Robin
Roos Van Acker is weer te zien op het scherm. Dit betekent dat Expeditie Robinson weer van start is gegaan, weeral...
Ik was eigenlijk niet van plan te kijken, aangezien de eerste serie veruit de beste is. Maar tijdens het zappen viel mijn oog toch op het programma, niet vanwege de spanning ofzo, maar vanwege één van de deelnemers: Robin.
Deze persoon is mij welbekend, helaas. We deelden samen de banken tijdens onze opleiding. Maar daar houdt onze overeenkomst op.
Die mens is mijn persoonlijke Ned Flanders. Kompleet irritant, hyperkinetisch en debiel. Hij was zo één van die mensen die tijdens zeer drukbezochte lessen, tijdens de pauze triomfantelijk van voor ging staan om wat onnozel te doen. Of begon te zeiken dat economica zwijnen waren omdat ze alles voor't geld deden,...
Fuck man, stupid hippie.
U merkt het, not my kind of guy. Spontane degoût.
Soit, ik hoop dat em wordt verscheurd door een troep krabben, of nee, nog beter: door den Björn!!! Die eet em vast op met huid en haar.



W.

Geen opmerkingen: