dinsdag, augustus 19, 2003

koffie baby!

Ik was afgelopen donderdag aanwezig op één van de meest commerciële festivals die
momenteel in België bestaan (Beach Rock bestaat niet meer, dus mag ik dat wel gerust stellen): Marktrock.
Mij gingen ze daar alleszins niet zien op de Oude Markt, dus dan maar wat op de Vismarkt rondhangen, streekgenoot en medegenie Mauro Pawlovski
aan't werk zien met zijn Groomes, alsook Ali zijne buurman, 'vooze Peleman'.
Best dik in orde! 't Werd alleen te koud. Wij dus op zoek naar een warm plekske, en dit vonden we in een tent van, jawel, Douwe Egberts!
Gladde marketingjongens hebben blijkbaar door dat de jeugd geen koffie meer lust, en dat caffeïne tegenwoordig ook in andere dranken zit.
Dus K@fe D.E.:
men neme een toog, palmboomkes, cocktailshakers en -shakesters waar Tom Cruise verlegen van wordt, een DJ, percussionisten, saxofonist/bassist, didgeridoo en niet te vergeten
enorm lekkere koffiecocktails (ik kan u zeker de Caffiato Mimosa aanraden).
Met andere woorden perfect om u compleet de ziel uit't lijf te shaken, wat ik dan ook gedaan heb. Helaas bracht de Leuvense politie een eind aan't feestje. Blijkbaar was Marktrock al een half uur afgesloten.
Als op Pukkelpop nog zo'n tent staat, kan ik dat alleen maar aanraden, al was het maar om good old 'Gestapo' etc. nog es uit de kast te halen.

W.

Geen opmerkingen: