zondag, juni 01, 2003

zucht...

It's getting hot in herre, so take off...
Ondanks dit fantastische weer, ben ik er toch in geslaagd om ziek te worden. Gelukkig is het maar beperkt gebleven tot één dag.
Toch wel de 40° gehaald, lang geleden.
Symptomen: zware koorts, spierpijn, hoest en pijnlijke neus. Euh, dit doet me denken aan dit, *gloek*
Oorzaak: unknown, maar ik vermoed dat dat zwembad, wat gesloten was wegens niet in orde met de wetgeving, daar wel iets mee te maken kan hebben. Een medezwemmer heeft trouwens sindsdien een onverklaarbare jeuk rond de aarsstreek. Meer details wil ik niet weten :-)

Soit, een perfecte verlofdag doorgebracht voor TV, in een hete kamer.
Gisteren de laatste bacteriën gaan doden met een aantal Mai Thais. Gevolg: lichte hoofdpijn...

Ik ga stoppen met klagen.

W.

Geen opmerkingen: