woensdag, juni 04, 2003

Exotenpaniek

Paniek op het exotenforum vanmorgen (forum voor liefhebbers van exotische planten ed): een heet wijf deed ons oneerbare voorstellen !!!!

beste exoten,

Gezien deze spam die we vanmorgen via exoten ontvangen hebben, heb ik direkt
ingegrepen en de exotengroep zo ingesteld dat nieuwe leden gemodereerd
worden tot de moderatoren die moderatie terug afzetten.

Het e-mail adres van de spammer is al terug uitgeschreven door mij.

exotische groeten
Geert


----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: "rideyour_face9"
Aan:
Verzonden: dinsdag 3 juni 2003 7:20
Onderwerp: [exoten] Should I swallow?


Guys let me know what you think.
I have been with a few guys in my life and I have never swallowed. Sure I
get the request to but I never have.
Now I am starting to date someone and I think I might start. I am not sure
if I want to though
Is it really that big of a deal?
Let me know

If you ever want to chat sometime Yahoo IM me at honey_nips2003


Geen opmerkingen: