vrijdag, maart 31, 2006

Diejeet ....

Tijdens de vorige zwangerschap van m'n vrouw was ik de volgende uitdaging aangegaan: evenveel kilo's kwijtraken als zij er bijkwam.

Ik ging toen van 72 kg (degoutant vet stond ik toen) naar 60 kg (wat met een sportief BMI van 21 overeenkomt) ... Ziehier de toenmalige grafiek:






Gebruikte methode: 3 crash-soepdieten van telkens een week waarbij je telkens 4 kilo kwijtspeelt - gekoppeld aan veelvuldig sporten om niet terug bij te komen ...


M'n uitgangspunt was ditmaal 69 kilo (weer veel te veel). Ook de aanpak is anders: Ipv mezelf 3* per week het recht toe te eigenen alcohol te verbruiken, drink ik tegenwoordig slechts 1 maal per week alcohol (maar dan wel een redelijk stuk in mijn ... :) ) ...

op de koop toe drink ik elke avond 2 liter water (experimenteel is het niet ?) ...

Ik ben ook terug beginnen lopen. Ziehier de voorlopige tussenstand ... zit voorlopig op 64 kg .. 10 weken te gaan :

keep you updated !

Geen opmerkingen: